środa, 2 stycznia 2013

Dzień jak dzień :)

Dzisiejszy dzień jest jak zwykle. Trzeba było rano wstać i pójść do szkoły. Rano czułam się okropnie, ale jakoś przeżyłam. Dostałam dzisiaj całkiem fajne oceny. Gdy wróciłam ze szkoły chciałam sobie zrobić moim drugim aparatem (lepszym) zdjęcia,ale nie mogłam, bo nie było w nim baterii. Tym poprzednim aparatem wychodzą zamazane zdjęcia więc nie będę ich robiła i nie dodam dzisiaj żadnego,szkoda :/ :c Proszę piszcie jak najwięcej miłych kom. ,a będę coraz szczęśliwsza i wiedziała,że na tego bloga wchodzicie :) ~Judi  

2 komentarze:

  1. Ciekawie piszesz, właściwie to obie ciekawie piszecie i prowadzicie naprawdę fajnego bloga. ^^

    Dawno nie widziałam bloga, prowadzonego przez dwie osoby, które potrafią się tak zgrać. Ja na przykład nie mogłabym prowadzić bloga z kimś, dlatego bardzo was podziwiam.

    Obserwuję i czekam na kolejną notkę :)

    Zapraszam też do mnie:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie najlepiej sie dzisiaj czułam .

    OdpowiedzUsuń