niedziela, 20 stycznia 2013

Winter Time!

Zima, zima, zima! Kocham tą porę roku? Dlaczego? Są moje urodziny, jest po prostu przepięknie, pada śnieg, białe drzewa, zabawy! Od rana mam wyśmienity humor, którego nikt nie da rady mi odebrać. Obudziłam się o 10;20-co jak dla mnie jest naprawdę dziwne- i od razu poszłam na spacer. Trwał on jakieś pół godziny, gdy wróciłam było mi zimno więc napiłam się gorącej czekolady i oglądałam film z rodzicami. Jak widać niesamowity dzień, mam nadzieję, że taka pogoda będzie z nami do końca zimy :)

A jak wam minął ten dzień? x 



                                                                                                                                                 //Domi  ♥

9 komentarzy:

  1. uwielbiam waszego bloga < 33 masz piekne wlosy kto robi ci zdjecia? ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę gdy czytam takie komentarze :') Dziękuję, zdjęcia głównie robią mi rodzice , ale wcześniej robiła też Judyta : D //D x

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, masz cudowne włosy ;3
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia.

    Zazdroszczę włosów♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ty jestes piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D

    wpadnij do mnie http://wika-wikaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, cudny blog, świetna grafika, super posty *____*. Oczywiście- obserwuję.

    Zapraszam do mnie, miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;). http://www.juulka-juulka.blogspot.com

    Pozdrawiam, Juulka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę tej pory roku ! Jest tak zimno i wgl . Ale najlepszego z okazji urodzin .. ( kiedy tam je masz :D , nie ważne ) :DD
    obserwujemy ? - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń