czwartek, 17 stycznia 2013

Recenzja Nivea Pure Effect Wash-Off żel do mycia twarzy.

Heii
Na początku ferii wybrałam się do Nova Park, gdzie kupiłam sobie taki żel :                                     
                                                                                                                                                


.

                   To co mogę wam o nim napisać :                    

-ma piękny zapach                                          

-nie wysusza mojej skóry ( cera tłusta )         
-proste opakowanie                                          
-oczyszcza dokładnie cerę                                  
-bardzo dobra cena ok. 16 zł                              
-jest wydajny                                                      
-szczypie przy nakładaniu go                              
           
Podsumowanie :                                                
Ma bardzo dużo plusów.                                      
Niestety,  jeden minus (szczypie )                                     
Myślę, że kupię go ponownie

                                                            A wy jakich żelów używacie? x

                                                                                                                                                                 Judi x       

13 komentarzy:

  1. Jeżeli Cię szczypie to może nie możesz go stosować?
    Czasami lepiej sobie odpuścić niż podrażniać skórę i chodzić z plamami na twarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehhe dobre dobre.Pomysłowo recenzować kosmetyki no no pozdrawiam ;D zapraszam do mnie bleee nie lubie pisać tego

    http://mateuszkantor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam żelów i toników z under twenty ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier, a toniki z Clean&Clear. Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może też go zaczne stosować ; )

    Serdecznie Zapraszam Na Mój Blog I Do Obserwowania ; )
    http://lof-fridom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog >.<
    Widzę również ciekawy pomysł przyjaciółek *.*
    Żelu nie używam żadnego. Stwierdziłam, że to jedynie wysusza mi skórę ;D
    Zapraszam do sb: http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. szczypie zw wzgledu na alkohol w skladzie :P
    Super notka! ;*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com zapraszam
    , obserwujemy? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być fajny ten żel ;)
    Ja używam takiego z avon'u ;3
    Obserwujemy ?
    http://ksiazki-magiczne-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń