niedziela, 13 stycznia 2013

Nareszcie ferie c:

Heii kochani 
Przepraszam was bardzo, że tak długo nie pisałam. Nie miałam czasu nawet wejść na bloga, bo byłam zajęta szkołą. Nadszedł nareszcie czas na moje wymarzone ferie. W ich czasie nigdzie nie wyjeżdżam. Chcę trochę odpocząć od nauki. Dzisiaj jak mi się uda kupię baterię do aparatu i może porobię zdjęcia na zewnątrz, bo spadł nam śnieg. Chciałam wam przypomnieć, że jest zima. Oto tym obrazkiem : ~ Judi                                               

                               
                                           

11 komentarzy:

  1. hej Dominika i Judyta! c;
    tak samo jak wy postanowiłyśmy ostatnio założyć bloga, było by nam bardzo miło gdybyście do nas zaglądneły c:

    robicie prześwietne zdjęcia i oczywiście zazdrościmy Wam ferii ;x

    http://sugarwhisper.blogspot.com/

    sugar&whisper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że wzięłyście od nas przykład :)

      Usuń
  2. Super blog ja róniez mam już ferie bardzo się cieszę :D
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam ferie (:
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie za dwa tygodnie, ale i tak siedzę w domu bo, dopadła mnie choroba :/
    Pewnie wyzdrowieje jak już nie będzie śniegu... ehh
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też rozpoczełam ferie <3
    ------------------
    Na moim blogu trwa obecnie konkurs, w którym do wygrania są fajne koszulki. Jeśli masz ochote, weź udział :)

    create--yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, fajnie że piszecie go razem :) kiedyś też miałam taki zamiar z siostrą tylko ona się rozmyśliła ;/ a tak z innej beczki to strasznie ładne jesteście ;]

    życzę udanych ferii i zapraszam do mnie :) http://hogwart-mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż ^.^ http://clau-deen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny nagłówek :D jak go zrobiłyście? w sensie, że jak nałożyłyście te zdjęcia na siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam go na pizap.com , no trochę się pomęczyłyśmy, ale było warto. / Domi x

      Usuń
  9. Fajny ten wasz blog:)

    OdpowiedzUsuń