sobota, 19 stycznia 2013

Snow kid ♥

Cześć,
byłam dzisiaj  na spacerze
z rodzicami i pomyślałam, że skorzystam z okazji i zrobię kilka zdjęć. Wstawiam tylko dwa, ponieważ blogger ztrasznie mi się zamula. Byłam na zakupach, kupiłam dwie pary butów. Zielone, za kostkę i czarne na jakimś 4 cm koturnie. Jak widać na zdjęciach śniegu trochę napadało z czego jestem niezmiernie szczęśliwa, ponieważ dla mnie zima bez śniegu nie istnieje! Kocham taką pogodę, uwielbiam nawet 20 stopniowy mróz... tylko żeby był śnieg! Możecie mówić co checie, ale ta pora roku jest po prostu najpiękniejsza ze wszystkich!
A wy lubicie zimę? Jaka jest wasza ulubiona pora roku?
                            
                                                                                                                                           //Domi x



                                                                                                               //

5 komentarzy:

  1. Lubię zimę bo mam urodziny ;3 Ale najlepsze jest lato <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam urodziny w zimę! Dokładnie to w lutym : 3 /D

      Usuń
  2. omb ale ślicznotka < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zimy : | wolę jak jest ciepło :D

    OdpowiedzUsuń